Exchange Server 2010

Exchange Server 2010 ActiveSync Sorunu

Merhaba Arkadaşlar,

Iphone, Ipad ve diğer mobil aygıtlarınız bazı kullanıcılarda başarılı bir şekilde çalışırken, bazı kullanıcılar da çalışmadığını görebilirsiniz. Exchange Server tarafında ki yapılan tüm konfigürasyonlarınızdan eminseniz eğer çalışmayan kullanıcılar için aşağıdaki işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

1- Active Directory Users and Computer iletişim kutusunu açalım.

2- View / Advanced Features seçeneğine tıklayalım.

3- ActiveSync sorunu yaşayan user ‘ın özelliklerine girelim ve ardından Security  / Advanced tabını açalım.

4- Buradan Exchange servers kısmını işaretleyip, Include inheritable permission from this object’s parent kutucuğunu tıklayarak, sonucu tekrar kontrol edelim.

ExchangeServer-ActiveSync

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir